Просмотр по ключевому слову соціальні медіа


Показаны результаты 1 - 20 из 21
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2022 B2B Communication Strategy: Introducing a New Multifunctional Application for the Waste Management Industry Svetlik, J.; Lastuvka, I. Article -476499138 -582956128
2020 Defining the Types of "Fakers" in Social Media Saura, J.R.; Punzo, J.G. Article -1725246806 1620054619
2022 Financial Fraud Detection on Social Networks Based on a Data Mining Approach Bozhenko, Viktoriia Volodymyrivna; Mynenko, Serhii Volodymyrovych; Shtefan, A. Article 12723686 -1602168202
2024 How VLOG Promotion Content Influences Consumer Attitudes Jiang, L.; Yukio, K. Article 72 39
2020 Improving approaches to promoting business on the Internet Ngoh Sondi Doris, Masters thesis -874566554 -811542663
2018 Instagram у системі соціальних медіа: специфіка контенту та способи подання інформації Бєлокопитова, М.В. Masters thesis 6 1
2021 International Overview of Business Profiles from the Perspective of Instagram Users Machova, R.; Santa, K.; Basa, P. Article 1072557695 -1779759331
2019 Research on the influence of social media on generation Y consumer purchase decisions Davidaviciene, V.; Meidute-Kavaliauskiene, S.; Paliulis, R. Article 1306611008 -2040750446
2022 The role of digital (social) media in the management of innovation projects at the company and self-employment levels Prokopenko, O.; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Batyrbekova, Z.; Omelyanenko, V.; Kostynets, Y.; Iankovets, T. Article 148567259 100981172
2013 SMM як невід'ємна частина сучасного Інтернет-маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Савченко, О.С. Conference Papers 146168284 298924479
2022 Social listening through sentiment analysis of twitter data: a case study of Paytm IPO Mehta, M.; Arora, S.; Gupta, S.; Jhulka, A. Article 1855707 2839809
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article 629530116 1366193284
2013 The impact of information cascade on consumer's decision making in the frame of brand image within social media Dehghani, M.; Abarde, Homa Choubtarash; Nourani, S. Article -340505369 -1400566358
2021 Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір Мельникова-Курганова, О. Article -2004239197 1922134919
2021 Аналіз неформальних комунікацій в умовах гібридної війни Юркова, О.; Смола, Л. Article -1189687519 -864319144
2012 Особливості маркетингових заходів в соціальних медіа Yevdokymov, Andrii Valeriiovych; Ковальчук, М.М. Conference Papers 3894486 7797921
2020 Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів Rybina, Olena Ivanivna; Шепілов, Д.О.; Писаренко, К.О. Article 1495308155 -47367156
2012 Система підтримки прийняття рішень на основі соціальних медіа Месюра, В.І.; Островська, М.В.; Поліщук, О.Д. Conference Papers 3055676 3258291
2013 Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna; Нєшева, А.Д. Article -756831390 1060227242
2010 Соціальні медіа як PR-інструмент компанії Гончарова, Маргарита Леонідівна; Гончарова, Маргарита Леонидовна; Honcharova, Marharyta Leonidivna; Kondrunina, Kateryna Yuriivna; Лисенко, В.С. Conference Papers 1422116986 1727739743